Tuesday, March 23, 2010

突然好想唱。。。

我想我没那么坚强
每个女孩其实一样
渴望着爱情的好渴望被拥抱
却都害怕爱让人受伤
承认我没那么坚强
不过是一而再的逞强
小心将情绪收藏比傻瓜还傻
刺猬的坚强全都是假象哭吧


原谅我没有说最爱你的是我
予取予求又把温柔当附和
原谅我没有说我给你的并不多
拥抱过却没有把握




Here I am,once again
I’m torn into pieces,can't deny it,can't pretend
Just thought you were the one
Broken up,deep inside
But you won't get to see the tears I’ve cried
Behind these hazel eyes


They're telling me let go
He is not the one
I thought I saw your potential
I guess that's what made me dumb
He don't want it.
Not like you want it
Scheming and cheating
Oh girl why do you waste your time
You know he aint right
They're telling me this
I don't wanna listen but you insist on repeatedly trying to tell me lies
And I just don't know why





說一聲加油 一切更美好
所有的悲傷 請往邊靠
曾經流過的淚
濕了傷口就讓
陽 光曬乾而褪
這一種加油 人人都需要
手牽手我們一起賽跑
說好不見不散
每分每秒守候你到老


只有我了解这幸福感觉
美得值得付出一切
能够遇见你认识你喜欢你爱上你
感谢我每滴眼泪


我爱你我敢去
未知的任何命运
我爱你我愿意
准你来跋扈地决定
世界边境
我爱你让我听
你的疲惫和恐惧


我爱他轰轰烈烈最疯狂


notes : 温岚 - 刺猬,李圣杰 - 原谅我没有说, Kelly Clarkson - Behind These Hazel Eyes, Rihanna - Stupid In Love, 林俊杰 - 加油, S.H.E - 只为爱上你, S.H.E - 我爱你 & 丁当 - 我爱他

No comments: